191

درجات کی کمی بیشی کا دارو مدار توحید کی کمی بیشی پر ہے

درجات کی کمی بیشی کا دارو مدار توحید کی کمی بیشی پر ہے سیدنا  سہل بن سعد رضی اللہ تعالی عنہ بیان کرتے ہیں کہ ایک آدمی رسول اللہ ﷺ کے پاس سے گزرا تو آپ نے دریافت فرمایا: ((ما تَقُولُونَ في هٰذَا؟)) ’’اس شخص کے بارے میں تمھاری کیا رائے ہے؟‘‘ صحابہ نے عرض کی: یہ اس قابل ہے…

Continue Readingدرجات کی کمی بیشی کا دارو مدار توحید کی کمی بیشی پر ہے
192

توحید پر خاتمہ جنت کی ضمانت ہے

توحید پر خاتمہ جنت کی ضمانت ہے 50۔ سیدنا عبادہ بن صامت رضی اللہ تعالی عنہ بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ((مَنْ شَهِدَ أَنْ لَّا إِلٰهَ إِلَّا اللهُ وَحْدَهُ لَا شَرِيكَ لَهُ، وَأَنَّ مُحَمَّدًا عَبْدُهُ وَرَسُولُهُ، وَأَنَ عِيْسٰى عَبْدُ اللهِ وَرَسُولُهُ وَكَلِمَتُهُ أَلْقَاهَا إِلَى مَرْيَمَ وَرُوحٌ مِّنْهُ، وَالْجَنَّةَ حَقٌّ، وَالنَّارَ حَقٌّ، أَدْخَلَهُ اللهُ الْجَنَّةَ عَلٰى مَا…

Continue Readingتوحید پر خاتمہ جنت کی ضمانت ہے
193

رسول اللہ ﷺکی شفاعت صرف اہل توحید کو نصیب ہوگی

رسول اللہ ﷺکی شفاعت صرف اہل توحید کو نصیب ہوگی 46۔ سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ تعالی عنہ سے روایت ہے،  انھوں نے عرض کی: اللہ کے رسول! قیامت کے دن آپ کی سفارش سے سب سے زیادہ کون حصہ پائے گا ؟ تو آپ ﷺ نے فرمایا: ((مَنْ قَالَ:لَا إِلٰهَ إِلَّا الله خَالِصًا مِّنْ قَلْبِهِ)) (أَخْرَجَهُ البخاري:99، 6570)  ’’قیامت کے…

Continue Readingرسول اللہ ﷺکی شفاعت صرف اہل توحید کو نصیب ہوگی
194

صرف اہل توحید ہی امن اور ہدایت کے حق دار ہیں

صرف اہل توحید ہی امن اور ہدایت کے حق دار ہیں 44- سیدنا  عبد اللہ بن مسعود رضی اللہ تعالی عنہ بیان کرتے ہیں کہ جب (سورہ انعام کی)  یہ آیت اتری: ﴿الَّذِينَ آمَنُوا وَلَمْ يَلْبِسُوا إِيْمَانَهُمْ بِظُلْمٍ ﴾ (الأنعام 82:6) ’’جو لوگ ایمان لائے اور انھوں نے اپنے ایمان کو ظلم کے ساتھ خلط ملط نہیں کیا۔‘‘  ہم نے…

Continue Readingصرف اہل توحید ہی امن اور ہدایت کے حق دار ہیں
195

عمل کی قبولیت اور آخرت میں اس کے نفع بخش ہونے کے لیے توحید شرط لازم ہے

عمل کی قبولیت اور آخرت میں اس کے نفع بخش ہونے کے لیے توحید شرط لازم ہے 36۔ سیدہ عائشہ رضی اللہ تعالی عنہا بیان کرتی ہیں کہ میں نے پوچھا: اللہ کے رسول! ابن جُدعان جاہلیت کے دور میں صلہ رحمی کرتا تھا اور محتاجوں کو کھانا کھلاتا تھا تو کیا یہ کام اس کے لیے فائدہ مند ہوں…

Continue Readingعمل کی قبولیت اور آخرت میں اس کے نفع بخش ہونے کے لیے توحید شرط لازم ہے
196

توحید کی خصوصی بیعت

توحید کی خصوصی بیعت سیدنا عوف بن مالک اشجعی رضی اللہ تعالی عنہ  بیان کرتے ہیں کہ ہم نو، آٹھ یا سات آدمی رسول اللہﷺ کی خدمت میں حاضر تھے تو آپﷺ نے فرمایا: ((أَلَا تُبَايِعُونَ رَسُولَ اللهِ)) ’’کیا تم اللہ کے رسول کی بیعت نہیں کرو گے؟‘‘ حالانکہ ہم نے ابھی نئی نئی بیعت کی تھی۔ ہم نے عرض…

Continue Readingتوحید کی خصوصی بیعت
197

توحید کی نصیحت و تاکید

توحید کی نصیحت و تاکید 27-سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ تعالی  عنہ بیان کرتے ہیں کہ ایک دیہاتی رسول اللہ ﷺ کے پاس آیا اور عرض کی: اللہ کے رسول! مجھے ایسا عمل بتائیے کہ میں اس پر عمل کروں تو جنت میں داخل ہو جاؤں۔ آپ ﷺ نے فرمایا: ((تَعْبُدُ اللهَ لَا تُشْرِكْ بِهِ شَيْئًا، وَتُقِيمُ الصَّلاةَ الْمَكْتُوبَةَ، وَتُؤْدِّي الزَّكَاةَ…

Continue Readingتوحید کی نصیحت و تاکید
198

توحید ہی سب سے بڑی نیکی ہے

توحید ہی سب سے بڑی نیکی ہے 21۔سیدنا عبد اللہ بن عمرو رضی اللہ تعالی عنہ فرماتے ہیں کہ ایک بدو نبیﷺ کے پاس آیا، اُس کے بدن پر مشائخ کی سبز شال جیسا بھاری چوغا تھا جس کے کف ریشم کے تھے یا اس پر ریشم کے بٹن لگے ہوئے تھے۔ وہ بولا:تمھارا یہ صاحب، یعنی نبیﷺ ہر نیچ…

Continue Readingتوحید ہی سب سے بڑی نیکی ہے
199

ارادہ شرعیہ کی حقیقت

ارادہ شرعیہ کی حقیقت 19۔ سیدنا انس بن مالک رضی اللہ تعالی عنہ نبی اکرم ﷺسے بیان کرتے ہیں کہ آپ نے فرمایا: ((يَقُولُ اللهُ تَبَارَكَ وَتَعَالٰى لِأَهْوَنِ أَهْلِ النَّارِ عَذَابًا لَوْ كَانَتْ لَكَ الدُّنْيَا وَمَا فِيهَا. أَكُنْتَ مُفْتَدِيًا بِهَا فَيَقُولُ: نَعَمْ، فَيَقُولُ:قَدْ أَرَدْتُ مِنْكَ أَهْوَنَ مِنْ هَذَا وَأَنْتَ فِي صُلْبِ آدَمَ: أَن لَّا تُشْرِكَ وَلَا أُدْخِلَكَ النَّارَ، فَأَبَيْتَ إِلَّا…

Continue Readingارادہ شرعیہ کی حقیقت
200

صرف اللہ تعالیٰ ہی عبادت کا مستحق ہے

صرف اللہ تعالیٰ ہی عبادت کا مستحق ہے 13۔ سیدنا عبداللہ بن مسعود رضی اللہ تعالی عنہ کہتے ہیں کہ میں نے رسول اللہﷺ سے پوچھا:اللہ کے نزدیک سب سے بڑا گناہ کون سا ہے؟ آپﷺ نے فرمایا: ((أَنْ تَجْعَلَ لِلهِ نِدًّا وَّهُوَ خَلَقَكَ)) ’’(سب سے بڑا گناہ یہ ہے) کہ تم (عبادت میں) اللہ کے ساتھ کسی کو شریک…

Continue Readingصرف اللہ تعالیٰ ہی عبادت کا مستحق ہے